Gmina Grudusk
ul. Ciechanowska 54
06-460 Grudusk
NIP 5661861629
REGON 130378108
marka/model samochodu: AUTOSAN/H6-10.03S, rok produkcji 1999 r., o numerze rejestracyjnym nr rejestracyjny:
- WPH 2980
- nr identyfikacyjny VIN: SUADW1DDPXS510196
- rok produkcji: 1999
- pojemność silnika/moc silnika: 4353ccm / 80kW (109 KM)
- DMC/masa własna: 7000 kg/4900 kg
- Stan licznika: 829 135 km
- rodzaj paliwa: olej napędowy
- kolor: pomarańczowy
- skrzynia biegów: manualna
- data pierwszej rejestracji: 29.09.1999 r.
Cena wywoławcza pojazdu wynosi: 3 800,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące osiemset złotych)
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wymaganego wadium w wysokości 380 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt złotych).
Wadium należy wpłacić najpóźniej w przeddzień przetargu do godziny 14:00 przelewem na konto 07 8220 0004 0000 0169 2000 0001 z dopiskiem „Wadium przetargowe na zakup autobusu gminnego marki AUTOSAN”.
Wpłacone wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia uczestnikowi, który przetarg wygra. Pozostałym osobom, które wpłaciły wadium na konto zostanie ono zwrócone w terminie 5 dni od dnia dokonaniu wyboru lub odrzucenia oferty, wpłacającym w kasie Urzędu Gminy Grudusk po rozstrzygnięciu przetargu.
Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy przez Oferenta, który przetarg wygrał.
a) imię i nazwisko, dokładny adres i telefon kontaktowy lub nazwę firmy, siedziby Oferenta, telefon, fax, e-mail, NIP, REGON,
b) w przypadku przystąpienia do przetargu osoby prawnej należy do oferty dołączyć aktualny wyciąg z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z Regulaminem przeprowadzenia przetargu ofertowego na sprzedaż autobusu gminnego AUTOSAN będącego mieniem Gminy Grudusk, ze stanem technicznym przedmiotu przetargu oraz projektem umowy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do Zarządzenia nr 15/2025 z dnia 06.02.2025 r.);
d) kopię dowodu wpłaty wadium,
e) wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia.
Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
a) została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu
b) w przypadku braku uiszczenia wadium,
c) w przypadku złożenia w nieprawidłowy lub niekompletny sposób w szczególności
w przypadku zaoferowania kwoty niższej niż cena wywoławcza.
a) wybrana zostanie oferta zawierająca najwyższą cenę, w przypadku zaoferowania takiej samej ceny przez więcej niż jednego Oferenta, przetarg będzie kontynuowany w formie ustnej licytacji, aż do wybrania Oferenta, który zaproponuje najwyższą cenę,
b) nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Sprzedającego przed datą zawarcia umowy sprzedaży samochodu,
c) wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty
wpłaty na koncie Urzędu Gminy Grudusk i podpisaniem umowy sprzedaży oraz protokołu zdawczo - odbiorczego,
d) nabywca pojazdu ponosi wszelkie koszty w związku z jego nabyciem,
e) Gmina Grudusk nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny sprzedawanego w przetargu samochodu i zastrzega możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: „OFERTA PRZETARGOWA NA ZAKUP AUTOBUSU GMINNEGO MARKI AUTOSAN. NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 21.02.2025” w sekretariacie pok. nr I.7 Urzędu Gminy Grudusk z siedzibą przy ul. Ciechanowskiej 54, 06-460 Grudusk, do dnia 21.02.2025 r. do godziny 12:00. Do oferty należy dołączyć OŚWIADCZENIE (zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do niniejszego ogłoszenia). Termin związania z ofertą wynosi 14 dni.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.02.2025 r. o godzinie 12:30 w Urzędzie Gminy Grudusk z siedzibą przy ul. Ciechanowskiej 54, 06-460 Grudusk, w sali konferencyjnej na parterze.
Samochód będący przedmiotem przetargu można oglądać na parkingu przy Urzędzie Gminy przy ul. Ciechanowskiej 54, 06-460 Grudusk od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 15.00. Szczegółowych informacji udziela Pan Dariusz Wiśniewski – Sekretarz Gminy pok. nr I.8, tel.: 23 671 50 12– osoba do kontaktu również odnośnie oględzin. O planowanych oględzinach należy uprzedzić z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
Druki związane z przetargiem można pobrać ze strony internetowej - KLIKAJĄC TUTAJ.
***
ogłoszenie
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz