Zamknij

Czy gwiazdki Google Maps mają znaczenie dla firmy transportowej? ORŁY Transportu

13:07, 25.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:08, 25.08.2020

Google Maps to jedna z najpopularniejszych aplikacji, które wykorzystujemy do nawigacji. Nie może to nikogo dziwić, skoro dokładne mapy w aplikacji ma już 220 krajów, a także udostępnił w prawie 1/3 z nich realistyczne zdjęcia miejsc Street View, które pozwalają dokładnie zobaczyć dokąd zmierzamy. Aplikacja ma jednak wiele innych funkcji, z których znaczenia powinny zdawać sobie m.in. firmy transportowe.

Publikowanie treści w ramach aplikacji

Ta funkcja (o nazwie Opublikuj) służy w zamyśle do tego, by użytkownicy mogli się dzielić posiadanymi informacjami oraz wiedza na temat dróg czy adresów. Poprzez ten przycisk możemy uzupełnić brakujące dane oraz recenzje biznesowe czy miejsca. Praktycznie każdy przedsiębiorca powinien sprawdzić czy Google Maps zawiera informacje na temat istnienia jego firmy. Mogły jeszcze nie zostać zaktualizowane, a my możemy ten proces przyspieszyć. Firmy transportowe, które obsługują przewóz osób na stałych trasach powinny zadbać, by na mapach giganta były dostępne informacje o przystankach. To bardzo pomoże naszym pasażerom znaleźć właściwe miejsce i nie stresować się tym aspektem podróży.

Oceny firmy transportowej

W ramach aplikacji Google Maps każdy użytkownik sieci może jednorazowo dla każdego punktu (w tym firmy czy instytucji) wyrazić opinię w postaci przyznania jej gwiazdek. Dla pozostałych widoczna jest zarówno ilość głosów jak i średnia z nich pozyskana. Jest ona jedną z pierwszych informacji o przedsiębiorstwie, którą dostrzeżemy o wiele wcześniej niż komentarze. Jest daną, występującą praktycznie na wierzchu, bez konieczności odblokowywania. Ma ona jednak znaczenie nie tylko w ramach samej aplikacji, ale również dla plebiscytu Orły Transportu.

Orły Transportu

Zestawienie to konfrontuje przedsiębiorców z branży przewozu osób i mienia w całej Polsce, oddzielnie dla poszczególnych miejscowości. Porównanie następuje poprzez zebranie ocen wystawionych dla każdego przedsiębiorcy (w Google Maps i innych portalach branżowych) przez internautów i podstawienie ich do wzoru. Laureatem przedsięwzięcia zostają Ci, którzy przekroczą próg 8 punktów na 10 możliwych do zgarnięcia. W każdym mieście jest dodatkowo wybierana trójka najlepszych w branży firm transportowych. W Warszawie, w Kielcach czy w Białymstoku – wszędzie można w ten sposób odnaleźć najlepiej ocenianych.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%