Zamknij

Pielęgniarz

Nr oferty: StPr/25/0244Dodane przez: Dom Pomocy Społecznej w Ciechanowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Krucza 32, 06-400 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
: - zapewnienie opieki pielęgniarskiej Mieszkańcom DPS; - rozkładanie leków, dbanie o porządek w szafach z lekami i dokumentacji; - uczestniczenie w przyjęciu Mieszkanca do Domu Pomocy zgodnie z procedurą; - pomoc w wyborze lekarza rodzinnego celem zapewnienia ciagłej i optymalnej opieki zdrowotnej; - monitorowanie stanu zdrowia Mieszkanców, określenie bieżących potrzeb zdrowotnych oraz czuwanie nad zaspokojeniem potrzeb bio-psycho-społecznych; - przygotowanie Mieszkańca i dokumentacji do konsultacji lekarskich, zabiegów diagnostycznych bądź hospitalizacji jeśli stan zdrowia Mieszkańca tego wymaga
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 03.03.2025
: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Ciechanowie
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Sygietyńskiego 11, 06-410 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Iwona Stryjewska
Numer telefonu: 236730863
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: kontakt telefoniczny
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- zapewnienie opieki pielęgniarskiej Mieszkańcom DPS; - rozkładanie leków, dbanie o porządek w szafach z lekami i dokumentacji; - uczestniczenie w przyjęciu Mieszkanca do Domu Pomocy zgodnie z procedurą; - pomoc w wyborze lekarza rodzinnego celem zapewnienia ciagłej i optymalnej opieki zdrowotnej; - monitorowanie stanu zdrowia Mieszkanców, określenie bieżących potrzeb zdrowotnych oraz czuwanie nad zaspokojeniem potrzeb bio-psycho-społecznych; - przygotowanie Mieszkańca i dokumentacji do konsultacji lekarskich, zabiegów diagnostycznych bądź hospitalizacji jeśli stan zdrowia Mieszkańca tego wymaga
StPr/25/0244
data rozpoczęcia pracy od 03.03.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

- przewóz osób
StPr/25/0242
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 9 000 PLN

Praca przy produkcji mebli, cięcie, oklejanie, składanie mebli.
StPr/25/0237
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Montaż instalacji elektrycznych; Montaż tras kablowych; Montaż osprzętu elektrycznego; Montaż opraw oświetleniowych; Montaż urządzeń elektrycznych; Prace w terenie (prace ziemne); Prace ogólnobudowlane;
StPr/25/0238
data rozpoczęcia pracy od 17.02.2025
wynagrodzenie od od 6 400 PLN

Ogólny zakres obowiązków: Zakładanie teczek akt personalnych Prowadzenie i aktualizacja teczek akt personalnych Porównywanie i uzupełnianie danych zawartych w TAP i systemie SEW-online Prowadzenie i aktualizacja kart wyróżnień i kart ukarań żołnierzy zawodowych (dowództwo i sztab) Prowadzenie ewidencji wniosków o wypłacenie gratyfikacji urlopowej Kierowanie żołnierzy zawodowych do Rejonowej Wojskowej Komisji Lekarskiej (RWKL) Wprowadzanie i aktualizacja danych w programach SEW on-line SI ARCUS
StPr/25/0232
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- zgłaszanie, kierowanie oraz prowadzenie ewidencji żołnierzy zawodowych i pracowników wojska kierowanych na kursy i szkolenia - opracowanie i przesłanie planów, kursów na kolejny rok - wystawianie decyzji w sprawach kadrowych i finansowych
StPr/25/0233
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Ogólny zakres obowiązków: Wykonywanie dokumentów sporządzanych w sekcji zgodne z obowiązującymi przepisami Gromadzenie informacji i aktualizacja danych dotyczących przedsięwzięć logistycznych; Realizacja przedsięwzięć w zakresie zbierania danych, wykonywania dokumentacji sprawozdawczej, analitycznej i ewidencyjnej sprzętu służb materiałowych Opracowanie danych o sprawnościach sprzętu,
StPr/25/0234
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Ogólny zakres obowiązków: Monitorowanie i analiza stanu bezpieczeństwa na terenie JW.; Codzienna kontrola w zakresie PPOŻ; Organizowanie szkoleń z zakresu PPOŻ; Aktualizacja i utrzymywanie właściwego stanu prawnego dokumentacji; Współtworzenie, utrzymywanie i rozwijanie standardów związanych z poprawą bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej Planowanie i nadzorowanie badań i pomiarów środowiska pracy;
StPr/25/0230
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Ogólny zakres obowiązków: Prowadzenie na bieżąco urządzeń ewidencyjnych kancelarii oraz uaktualnianie wykazu osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych; Kompletowanie dokumentów zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt oraz przygotowanie akt do archiwizacji; Przygotowywanie dokumentów niemających wartości archiwalnej do komisyjnego zniszczenia; Terminowe wysyłanie do adresatów dokumentów wytworzonych w jednostce wojskowej; Udzielanie wykonawcom wskazówek w zakresie sposobu wykonania i oznaczania dokumentów niejawnych; Przygotowywanie wykazów do kontroli okresowej dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii przez wykonawców; Przygotowanie zbiorów archiwalnych do ewakuacji w wyznaczone miejsce (rejon) zgodnie z obowiązującymi procedurami w razie zaistnienia zagrożenia ich zniszczenia;, Znajomość zasad postępowania w sytuacjach nadzwyczajnych i zasad ewakuacji kancelarii oraz prawidłowa eksploatacja i obsługa urządzeń technicznych znajdujących się na wyposażeniu kancelarii; Prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i służbowych oraz ewidencji etatów posiadanych przez Jednostkę Wojskową.
StPr/25/0231
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Ogólny zakres obowiązków: Udział w wykonywaniu dokumentacji planistyczno-sprawozdawczej związanej z realizacją procesu planowania działalności bieżącej i rozliczeniowej w batalionie; Udział w prowadzeniu ewidencji i sprawozdawczości ze szkolenia bojowego i ogólnego na szczeblu batalionu zgodnie z obowiązującymi terminami i wzorami pod nadzorem Szefa Sekcji; Udział w prowadzeniu dokumentacji szkoleniowej w zakresie szkolenia uzupełniającego kadry i pracowników wojska; Udział w planowaniu budżetu na zakup materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego niezbędnego do zabezpieczenia procesu szkolenia batalionu; Planowanie rzeczowo finansowe zakupu artykułów biurowych i usług introligatorskich do zabezpieczenia funkcjonowania szkolenia batalionu; Przyjmowanie i wydawanie z magazynu materiałów biurowych na podstawie odpowiednich dokumentów; Prowadzenie ewidencji przychodowo-rozchodowej materiałów biurowych; Udział w opracowywaniu planu szkolenia uzupełniającego kadry i pracowników wojska; Udział w organizowaniu i planowaniu zamierzeń Sekcji S-3 oraz opracowywanie dokumentacji i realizacja zadań według wytycznych i poleceń Szefa Sekcji; Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych podczas wykonywania, przechowywania i obiegu dokumentów niejawnych w Sekcji S-3; przestrzeganie zasad dyscypliny wykonawczej i kultury sztabowej opracowywanych materiałów i dokumentów; Podnoszenie swoich kwalifikacji niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków służbowych na zajmowanym stanowisku.
StPr/25/0228
data rozpoczęcia pracy od 03.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN