„Chcieli mnie cwaniaczki wykiwać na grubszą kasę… Siedzę sobie i patrzę, co w tych internetach słychać, a tu nagle wyskakuje mi reklama platformy inwestycyjnej, że super, hiper okazja, że jak szybko zainwestuję, to stanę się bogaty jak król, albo jak znany piłkarz, którego fotkę widzę przy tej reklamie. I, że on już dawno w tej platformie siedzi, bo wie jak ustrzelić najlepszą okazję. Tak bajerują… Ale nie mnie! Wiem, co jest grane. Tak właśnie działają oszuści. Mamią okazją, która się zaraz skończy, wykorzystują wizerunek znanych ludzi i próbują wykraść nasze pieniądze”. – opowiada Zbigniew Buczkowski w kampanii „Bankowcy dla CyberEdukacji”.
Nigdy nie inwestuj z podejrzanymi platformami, które opierają swój przekaz na bezprawnym wykorzystywaniu wizerunku znanych osób: aktorów, sportowców lub polityków! Obejrzyj poniższy filmik i dowiedz się, jak nie dać się cyberprzestępcom:
Związek Banków Polskich, Fundacja Warszawski Instytut Bankowości, Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa, banki wraz z Policją przypominają:
Więcej informacji o cyberbezpieczeństwie szukaj we własnym banku.
Kampania „Bankowcy dla CyberEdukacji” jest wspólną inicjatywą Związku Banków Polskich, Fundacji Warszawski Instytut Bankowości, Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa i banków. Celem kampanii jest edukacja wszystkich użytkowników Internetu w zakresie cyberzagrożeń i sposobów ochrony przed nimi. Twarzami tegorocznej edycji są Katarzyna Skrzynecka i Zbigniew Buczkowski.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz