Zamknij

Masz sprawę w ZUSIE? Załatw ją przez internet lub zadzwoń!

13:06, 30.03.2020 www.zus.pl Aktualizacja: 22:16, 30.03.2020
Skomentuj RED RED

w związku z obowiązującym stanem epidemii do 10 kwietnia 2020 r. jesteśmy dla Państwa dostępni:

  1. przez portal Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS - bez wychodzenia z domu.Zachęcamy do zakładania profili na PUE ZUS i do korzystania z naszych usług elektronicznych.

Konto na portalu PUE ZUS można założyć bez wychodzenia z domu – przez internet - za pomocą profilu zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej.

Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.

  1. telefonicznie – bez wychodzenia z domu

Do Państwa dyspozycji są:

  • ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7-18
  • specjalne nr telefonu dostępne w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7 - 15:nr telefonu 22 290 87 01 
  • obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
  • obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły
  • nr telefonu 22 290 87 02;  nr telefonu 22 290 87 03
  • obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców.
  1. we wszystkich placówkach ZUS ale w wyodrębnionych strefach, w których mogą Państwo mogli samodzielnie złożyć wnioski, bez kontaktu osobistego z pracownikami Zakładu.

Takie rozwiązanie ma na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i obsługę spraw w sposób niezakłócony.

(www.zus.pl)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%